Clasificación CONFERENCIA SUR 2011-12

1 10 2011
Accións

Information

78 responses

2 10 2011
Daniel

Non ten importancia , pero segundo as miñas contas eu tería 8 puntos (6 por acabar terceiro + 2 por ser 1º de grupo). Si estou errado ou se cambiou o sistema de puntuación, agradezco me saqueis do meu erro. Saudos e ata vernos de novo.

2 10 2011
lideiras

Grazas Daniel pola túa información.
Está xa solucionada a equivocación.
Saúdos.

2 10 2011
Luis B.

Tal e como estaba onte Otero lóxico que haia erros na clasificación

2 10 2011
Cifras

Con erros así lóxico que Moi perdera en cifras e letras.

2 10 2011
Gil

Hai un erro na clasificación. Eu teño 3 puntos, un da primeira carreira, outro da segunda e outro da terceira.

3 10 2011
O sacristán de coimbra.

Non ten importancia, pero segundo as miñas contas, Viana non debería ter 3 puntos máis por liarse con 3 xeracións diferentes de mulleres da mesma familia de Mos?

Algúns chámanlle enfermo, para outros, é un heroe.

3 10 2011
galicia en goles

Como é que Luis Camiña xoga en duas equipas? Por que conferencia vai clasificar?

4 10 2011
O confidente.

Porqué Pinto ten unha bilharda de carne? é regulamentaria? a Avogada rubia galega ten algo que ver?

4 10 2011
Dume.

Tate calao, vou eu a traballar JRATIS!!

4 10 2011
Juan Carlos Lemos

Hai un erro no meu nome. Tedes que cambiar “Xosé Carlos” por “Lemos”.
Saudos.
Juan Carlos Lemos
Culombio

11 10 2011
CONSUR

Para rectificar o nome debemos esperar a que na próxima xornada sexa confirmado pola persoa interesada in situ (por suposto, identificándose).
Senón daríamos oportunidade a que calquera poidese enviar unha mensaxe para modificar o nome doutra persoa.

14 10 2011
Juan Carlos Lemos

OK. Ata entón.
Saudos. Juan Carlos Lemos.

4 10 2011
Gil.

Qué rica a sangría de casa de Fuco!

Outra festa xa!

5 10 2011
amil

Sábese algo do calendario, cando e onde son as próximas citas???

5 10 2011
RATITA

se queredes mais información sobre o calendario podo facilitarvos o número da nai de Otero, non sei se ten algo que ver pero nunca está de mais telo

6 10 2011
Ortero

O pai de Pinto ten unha maneira de xogar que non é deste mundo

6 10 2011
Pinto.

Jajajaja, boísimo o último comentario!!!

Chapeau, quítome o sombreiro, e o meu pai tamén – él levanta a tapa da hurna,é a súa forma de mostrar admiración-.

7 10 2011
Luis.

Onde é o próximo aberto? que quero ir a increpar aos árbitros que pon a federación.

Luis, pai do chupón Ortega Lara.

9 10 2011
Pinto Pai

Tranquilo Luis Pai, hai que ter paciencia cos árbitros. Eu sempre me estresaba e acabei queimadisimo cos seus erros.

12 10 2011
Amil.

Onde é o próximo aberto da conferencia centro? e que eles semellan máis serios que nós.

Chupi, a ver se me traes outra camiseta, que teño esta algo descolorida.

Amil.

13 10 2011
Amil.

Deixade de utilizar o meu nome para comentarios chorras.

Amil.

13 10 2011
Flores

A culpa dos comentarios chorras é de Bateas. Antes de que entraran eles non había comentarios estúpidos.

13 10 2011
O auténtico Amil

Deixade de facer o parvo co meu nome.

13 10 2011
Amil

Os último comentario non é meu.

13 10 2011
Amil.

O último Amil non son eu.

Fdo: Amil.

13 10 2011
Chupi.

Comentar que Amil atópase fora do estado, vai flipar cando vexa todo isto.

14 10 2011
Amil

Eu nunca comentei no varal. Non teño internet.

14 10 2011
Pinto

Eu tampouco teño internet, P.D: pero estou día e noite no Facebook.

14 10 2011
Viana.

Eu non tenho internet, pero estou todo o día enganchado ás paxinas de putas.

Teñoa en carne viva,e a punta parece un fresón de huelva.

14 10 2011
amil

Isto segue sendo a misma merda de sempre, so serve para facer o parvo catro mataos, e logo seguro que do proximo aberto avisamos o venres pola tarde!

15 10 2011
Otero (o alto)

Este ano a conferencia sur só ten unha xornada. É dicir, acabouse xa. Pinto e Bateas vencedores.

16 10 2011
Pintismo

Paréceme xusto! Ainda que seguimos co problema do premio gastronómico….. acepto callos de porriño,e non, non me refiro ás amigas de Fuco…..

16 10 2011
Salgue.

Non vou Amil que vou Acen.

17 10 2011
Pinto

O monte galego está coma o pai de Pinto, feito cinzas.

17 10 2011
Carmen de Mairena

Ao pai do Pinto fíxeno polvo eu.

17 10 2011
Pinto

Deixade a meu pai tranquilo, que o pobre esta moi queimado.

17 10 2011
Juan (ex-xogador da SD Compostela)

Unha vez fixen un penalti e non pasou nada.

18 10 2011
Pinto

Que simpática a nova moza de Viana

18 10 2011
Fernando o católico.

Esta é a que di él que estudia filoloxía galega en compostela?

Non ten muito sotaque galego….

A próxima xornada da LNBSur en Sos del rei católico.

18 10 2011
7 tazas

19 10 2011
luis camiña

hoxe é o meu aniversario, como siga demorandose a 2ª xornada, non podo cos pantalóns para chegar a ela.

20 10 2011
Yoyes.

Agora que formo parte da familia de Suso diz, plántexaseme unha dúbida existencial: Se teño fillos, sairán xigantes de pernas cortas, ou ananos de brazos longos?

teño medo.

20 10 2011
Rubén Útero

Por favor, que alguén organice unha xornada.

23 10 2011
Yoyes.

A ver se este ano Otero non fai trampas no aberto do castañazo rock de Chantada e pódome clasificar para a final.

27 10 2011
Chupi

Por favor, actualizade o blog. Estou farto de entrar e ver que estou fora do top 20 da sur.

28 10 2011
María ( a da cona fría )

Onte coñecin a un rapaz moi alto e estivome a falar de este xogo, parecía unha tontería dun borracho, pero vexo que é algo serio.

Paseino moi ben contigo onte, a ver se repetimos, e me ensinas iso do “palán de carne”

Bicos!

28 10 2011
Carla

Eu coñecín a un rapaz de 15 anos onte tamén. Eu teño 22 pero non me importou. Díxome que era campión de billarda. E agora que entro aquí vexo que é verdade.

28 10 2011
Cristian GALIZA! (@PonteGZ)

A conferencia sur esta en Lockout.

28 10 2011
amil

Estará a espera de que Otero teña un fin de semana libre… ides apañados!

29 10 2011
aghudalla

Sodes capaces de poñer o 2º aberto o día 12, en pleno San Martiño… Nin se vos ocorra, mecajondiós!

31 10 2011
un que se retira!!!

A todos nos justa “pinar”, se non poñemos nada da nosa parte…..
Otero nunca ten unha finde libre, é certo, e ti Amil? A billarda no Sur xa non voa coma antes, o declive billardeiro asoma a cabeza e tan só somos capaces de “indignarnos” e non facemos nada, pa non variar.

31 10 2011
Xavier Viana

A viana gústalle pinar máis que aos demáis, o outro día conquistou a unhas rapaciñas que daba gloria velas!

E estaban por estrear!

31 10 2011
aghudalla

Nós na Ghudalla xa lle comentamos a Otero que organizaremos o día 10 de Decembro. Antes non podiamos por causas de axenda, senón xa o teriamos feito.

31 10 2011
Rubén Otero

Se queremos acadar a independencia da Galiza temos que contar coa axuda do noso maior aliado, Dios.

Vota PP!

31 10 2011
gabinete prensa bateas

Gabinete de comunicacións de BATEAS
Este domingo 6 de novembro ás 11:45, unhas horas despois de que pase o 2º temporal, disputarase a 3ª xornada da CONSAL (conferencia Salnés). Na pista deportiva de ADINA.

Seredes ben recibidos e recibidas. Coñeceredes o noso sistema de competición (cada palanador e palanadora xoga 8 carreiras, para máis información entrade en conferenciasalnés.blogspot.com) e disfrutaredes de alimentos da comarca.

ESPERÁMOSVOS

2 11 2011
Xavier Viana

E cando espertou, o serxio aínda estaba alí, borracho, e enganchado á botella de licor de herbas.

San mateo, 13:11

2 11 2011
Gloria Algo

Ayer conocí a un chico alto en un bar de Vigo. Me habló de un juego de dos palos. Hoy quise hablar sobre el en mi blog (del juego, porque del chico no me acuerdo bien, ya sabéis que en mi familia bebemos alcohol muy fuerte).

2 11 2011
lo

s

2 11 2011
gloria algo farías

se non coñeces os cogomelos, e lle metes caña, sempre acabas dicindo esas burradas

2 11 2011
Gloria Lago

No solo no sabeis elegir juegos normales, si no que también os enfadais cuando os damos publicidad.

Aprended de los castellanohablantes de una vez, y dejad vuestro empeño de parecer diferentes, jugad al futbol, hablad ESPAÑOL, y mirad el Sálvame Deluxe.

2 11 2011
OTERO E VIANA

Nosotros ya solo hablamos “ESPAÑOL”, y te lo debemos a ti, Gloria. Grasias por abrirnos los ojos, aunque pensábamos que despues de nuestra demostración de como se jueja con los “dos palos” esperábamos que dejaras alguna linea haciendo referencia, gracias!! nos vamos a la Faísca que va empezar el Madrid. Viva el Rey-Viva España-Viva Glorialgo.

4 11 2011
Pinto

Mellor que acabe xa.

4 11 2011
Corocero nazional.

Viva España, Viva El Rey, Viva el Corocero nazional y la ley.

P.D:Quero que volva a Liga para seguir dandovos polo cu a todos, figurada e literalemente 😉

4 11 2011
Doctor Andreu.

Din que a masturbación provoca ceguera.

Por iso o Viana para conducir utiliza de lentes dous copos de tubo. Él dí que son prismáticos, máis todas sabemos que é por menear a sardinilla máis da conta.

4 11 2011
Médico de Cabecera dun palanador.

Díxente que non fixeras o acto sen protección, a ver que vai a ser isto. Dame igual que leves 6 anos sen metela en adobo. se non tes profictivos, non fagas nada, non ves que podes coller o “Silex”?

Anda, anda, non me des o coñazo co das probas das venéreas e vete a doar sangue que te saen jratis.

5 11 2011
Gloria Largo

Está relacionado a fin da conferencia sur coa fin da €TA?
Otero que tes que dicir? Saía Pinto no comunicado?

6 11 2011
Pinto

Preguntadelle o Viana que o dirixente de Ekin.

7 11 2011
A da Cabina.

Viana vai a Compostela á reunión de Siareiros Galegos e decide non pagar a peaxe.

7 11 2011
Fernando Vázquez

Este ano Xan Rodiño debutará na selección galega de fútbol.

9 11 2011
Nostalxico dos bos tempos da pincha

Entre todos a mataron e ela soa morreu.

Adeus pincha adeus. Foi bonito mentres durou.

10 11 2011
Pinto.

Vaia, qué curioso, non escoitei que quixeras organizar un aberto e alguén te dixera que non o fixeras.

É moi facil criticar aos demáis, así que eu tamén podo facelo: Organiza ti un aberto de bilharda, e cando teñas idea do chollo que da, avisas.

Payaso.

10 11 2011
;)

Fica tranquilo Pinto.

En anos pasados axudei a organizar algun torneo e sei o traballo que da. Tan so dicia que tiña morriña dos dous primeiros anos da lnb-sur nos que habendo menos xente percibiase unas ganas de traballar e competir num bo ambiente. Isto penso que se perdeu un pouco.

Para organizar un tornero non fai falta gastar un duro para premios e trofeos. O importante e ter un sitio onde xogar e reunir a xente. Agora non hai cartos nos concellos nin en ningures.Se o gañador vai cas mans vacias terá que conformarse con sentirse orgulloso de ser o mellor do dia.

Se non propoño un torneo e porque hai tempo de deixei de xogar. Pero sigo interesado en ver a evolución disto.

Sorte e que vaia ben.

10 11 2011
Pinto.

A todos os movimentos sociais pásalle coma os globos da feira de Bouzas: Co tempo desínflanse.

Aqui ninguén falou de cartos en premios, falouse de Traballo. Traballo medido en horas para ires a falar con mil persoas para organizares algo que como ben dis, o importante é reunir e ver xogar á xente, pero que lamentabelmente, conleva unha burrocracia inmensa, polo menos nos concellos grandes.

Eu aínda fun o outro día a Poio a ensinaren a uns nenos a xogar. A pincha non morreu: está máis viva ca nunca.

11 11 2011
Pinto

A LNB é coma o globo que tivo que soplar Otero en Chantada.

10 11 2011
Alberte Moço

Haverá um aberto de bilharda em breves no CS Lume! de Vigo, nom necessitamos varal porque ganha o primeiro que rache os vidros. Já sabedes quem é o claro favorito, nom?

O lamentável que bebe cafés.

10 11 2011
;)

Alégrome de oir iso Pinto. Ánimo a todos e todas!!

10 11 2011
salnés

Se queredes xogar podedes facelo na conferencia salnés. Esa que moita xente criticou e chegou a preguntar se era necesaria.

10 11 2011
Xosé Viana.

O marido de Gloria Lago aparece na casa de Mucha e Iolanda para recaudar firmas contra a imposiçom do galego.

Deixar unha resposta

